هماهنگ شده و مطابق با سرفصل کتاب های درسی ایران

متد آموزشی مورد استفاده در دوره های آموزشی کانون رباتیک کرمان تا حد امکان مطابق با کتب درسی دانش آموزان می باشد. در کتاب آموزشی رباتیک با عنوان مکانیک 1 از سرفصل های زیر استفاده گشته است که دانش پژوهان در طول سال های تحصیلی با این مباحث به صورت تئوری آشنا می شوند.

meno

همانطور که در سرفصل های بالا مشاهده می نمایید مطالب علمی در قالبی عملی بیان گردیده است تا دانش پژوه با تامل و تفکر پیرامون این مطالب و انجام آزمایش ها و پروژه های عملی درک بالایی از این مطالب داشته باشد.

تالیف این کتاب توسط استاد محمد حسین کارگر عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد و  استاد اسفندیار معتمدی و سرکار خانم نفیسه اسماعیلی انجام شده است.

جناب آقای اسفندیار معتمدی از مولفین کتاب های درسی دانش آموزان در دروس علوم و فیزیک می باشند.n00218025-b

ایشان علاوه بر كتاب‌هاي دوره ابتدايي، هشت جلد كتاب فيزيك براي هنرستان‌ها و رشته‌هاي فني و حرفه‌اي با همكاري آقاي دكتر گلستانيان ، آقاي دكتر بهار و آقاي اصغر لطفي نوشته است. كتاب درسي فيزيك دانش‌سراي مقدماتي و دانش‌سراي راهنمايي تحصيلي را نيز در سال 1358 تأليف و منتشر كرده است. ايشان هم‌چنين كتاب تاريخ علوم را براي مراكز تربيت معلم نوشته است. در مجموع در نوشتن 17 كتاب درسي مشاركت داشته است.

بنابرین همانطور که بیان گردید در مباحث آموزشی رباتیک سعی شده است تا از تجربیات این عزیزان جهت همگام سازی مطالب آموزشی رباتیک با مطالب کتب درسی استفاده شود.

مقالات مرتبط

گفتگو در واتساپ
1
به کمک نیاز دارید؟
سلام 👋
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟