متد آموزشی قدرتمند

برگرفته از کشور آلمان و  همراه با کشورهای پیشرفته :crane300

قطعات  مورد استفاده در سیستم آموزشی کانون رباتیک کرمان محصول شرکت با سابقه مکانو می باشد. این قطعات در سال 1913 اختراع شده اند و  تا امروز در کشور های پیشرفته جهان کاربرد صنعتی دارند. در حال حاضر نیز از این قطعات در کشورهای پیشرفته دنیا برای  پیاده سازی ماکت های حرفه ای سازه های صنعتی استفاده می گردد.

photo_2016-05-23_11-51-46

در سال 1981 در کشور آلمان متد آموزشی با هدف پیشرفت صنعت با این قطعات شکل گرفت و تا امروز  از این قطعات برای آموزش استفاده می شود، به گونه ای که پیرامون هر یک از قطعات استفاده شده در بسته های آموزشی مقالاتی ارائه گردیده است. یکی از دلایل انقلاب و پیشرفت های صنعتی در کشور آلمان استفاده از  متد های  آموزشی مکانیک بر پایه همین قطعات  می باشد.no5manual-page

no3-lid

 

no5manual-page

 

 

کانون رباتیک کرمان با توجه به بررسی های انجام شده در بین ده ها محصول از شرکت های مختلف در زمینه آموزش رباتیک که دارای سابقه و قدمت زیادی می باشند از جمله شرکت های لگو، پیشروبات، کای روبات، آراد، روبوروبو، پنکس، ایران روبو، روبو وی،اولو، روبوتیس و …   محصول  حرفه ساخت داخل از شرکت آریانا با سرفصل های آموزشی مدرن و مدون را برای آموزش انتخاب نمود.

 

 

 

 

 

f90_18

مقالات مرتبط

نظر شما چیه؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  1. سلام.ممنون .خیلی خوب بود.از دست اندرکاران وبسایت
    به این خوبی سپاسگزارم

گفتگو در واتساپ
1
به کمک نیاز دارید؟
سلام 👋
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟