چگونه در کلاس های کانون ثبت نام کنیم؟

چگونه در کلاس ثبت نام کنیم؟

ابتدا اطلاعات کافی موجود در وبسایت را مطالعه نمایید و سپس به یکی از روش های زیر ثبت نام نمایید.

  • مراحل ثبت نام
  • تهیه مدارک مورد نیاز: یک قطعه عکس و کپی و اصل شناسنامه+ یک فقره چک بدون تاریخ به مبلغ 160 هزار تومان بابت اقساط شهریه (در صورت ثبت نام نقدی نیاز به چک نمی باشد.)
  • ثبت نام و پرداخت شهریه دوره به یکی از روش های زیر:

1) مراجعه حضوری به کانون:

در این روش کافیست به کانون رباتیک کرمان به آدرس زیر مراجعه نمایید و پس از کسب اطلاعات لازم و تعیین ساعت کلاس اقدام به تکمیل فرم ثبت نام و پرداخت شهریه به روش های ممکن نمایید.

لطفا مدارک مورد نیاز (یک قطعه عکس و کپی و اصل شناسنامه و یک فقره چک) را به همراه داشته باشید.

آدرس: کرمان- بلوار جهاد(منتظری)- بین کوچه 45 و 47- جنب بانک قوامین- کانون رباتیک کرمان

2) ثبت نام به صورت تلفنی:

در این روش با تلفن 03432721859 تماس حاصل نمایید و پس از کسب اطلاعات لازم و تعیین ساعت کلاسی(با توجه به برنامه هفتگی) اطلاعات فرد توسط روابط عمومی کانون ثبت سیستم می گردد و پس از تایید اقدام به پرداخت به روش کارت به کارت یا اینترنتی می نمایید.

شماره کارت:

 9110  2757  7210  5041 

بانک رسالت به نام خانم فاطمه پورخالقی

 

3) ثبت نام آنلاین:

کافیست اینجا کلیک نمایید. وارد مراحل ثبت نام پورتال کانون رباتیک ایران خواهید شد.

پس از مطالعه راهنمای ثبت نام اینترنتی وارد مرحله بعدی می شوید. در این مرحله شرایط ثبت نام را تایید نموده و وارد مرحله انتخاب کلاس می شوید. درس/ سطح را بر روی سطح یک رباتیک (روبومک1) قرار دهید تا لیست کلاس ها به شما نمایش داده شود.

با کلیک بر روی آیکون چشم می توانید روز و ساعت کلاس را مشاهده نمایید. کلاس مورد نظر را با کلیک روی (دکمه انتخاب) انتخاب نمایید. وارد مرحله تشکیل پرونده خواهید شد. اطلاعات مورد نیاز را وارد نمایید و وارد مرحله پیش نمایش اطلاعات شوید. اگر همه موارد صحیح است  بر روی ثبت نام کلیک و وارد مرحله ثبت نام شوید. شهریه را مشاهد می نمایید. می توانید کل مبلغ 475000 تومان یا حداقل مبلغ 175000 تومان را وارد نموده و وارد درگاه پرداخت زرین پال  شوید. (کلیه مبالغ به ريال می باشد).

 

پس از پرداخت به صورت اینترنتی ثبت نام شما به صورت اینترنتی تایید می گردد و نام کاربری و رمز عبور پورتال به ایمیل شما ارسال می گردد.

ورود به ثبت نام اینترنتی
گفتگو در واتساپ
1
به کمک نیاز دارید؟
سلام 👋
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟