[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]ثبت نام در دوره آموزشی رباتیک[/box]

این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

این دوره برای سنین ۷ تا ۱۶ سال با سرفصل های متناسب با سنین دانش پژوهان برنامه ریزی و اجرا گردیده است.

کلیه دانش پژوهان در این رده سنی می توانند در این دوره ثبت نام نمایند.

 

پیش نیاز: این دوره با توجه به اینکه از صفر به آموزش رباتیک پرداخته می شود نیاز به هیچ پیش نیاز در خصوص رباتیک ندارد.

 

هدف از برگزاری دوره های آموزشی رباتیک چیست؟

برگزاری دوره های رباتیک دارای دو سری هدف می باشد.

Goal_2x

 

۱- اهداف آشکار

۲- اهداف نهان

اهداف آشکار: همانطور که از نامش پیداست به هدف هایی گفته می شود که به صورت آشکارا و در کوتاه مدت در فرد دیده می شود، مانند: تقویت ماهیچه های ریز و درشت دست، شور و اشتیاق در انجام کارهای عملی، شرکت در مسابقات و کسب عناوین برتر در سطح مدرسه، شهر، استان و کشور و سرگرمی، گذراندن اوقات فراغت با یک کلاس علمی و عملی و در عین حال جذاب برای دانش پژوهان و …

 

اهداف نهان: این اهداف بر خلاف اهداف آشکارا در مدت زمان  خیلی کوتاه در شخص دیده نمی شوند و نیاز به زمان دارند؛ برای مثال: افزایش اعتماد به نفس که با شرکت در کلاس ها و مسابقات در دانش پژوه ایجاد می گردد، و یا ثبت اختراع و شرکت در جشنواره هایی چون جشنواره خوارزمی

حس اینکه خواستن توانستن است، چون دانش پژوه در طول دوره ربات های متنوعی می سازد و در مسابقه پایانی با رباتی که خودش ساخته شرکت میکند و علاوه بر افزایش اعتماد به نفس، حس اینکه من می توانم در او ایجاد می شود.

همانطور که می دانید با حذف کنکور در سال های آینده افراد برگزیده در جشنواره ها، نابغه ها و مخترعین در انتخاب دانشگاه دلخواه خود آزادی عمل بیشتری خواهند داشت. یا خبر خوب برای آقا پسر ها حذف خدمت سربازی برای مخترعین و نابغه ها با ارائه یک طرح علمی و عملی امکان پذیر است.

 

مراحل کلاس در طول برگزاری یک ترم آموزشی:

 

نام نویسی و ثبت نام 

۱- مراجعه حضوری به مرکز آموزشی فرزندتان: تکمیل فرم ثبت نام(صفحه ۴ بروشور) و پرداخت  شهریه به صورت نقدی به مدرسه

 

۲- ثبت نام از طریق  همین وبسایت

همین حالا می توانید ثبت نام کنید

(دراین روش میتوانید راهنمای سایت را مطالعه نمایید)

 

۳- پرداخت شهریه از طریق کارت به کارت

واریز به حساب شماره کارت:۸۰۴۷-۱۹۶۵-۷۲۱۰-۵۰۴۱

یا شماره حساب:۱-۳۲۱۸۶۱۱-۳۱۱

بانک رسالت به نام مهندس ایمان پورخالقی ارسال نام و نام خانوادگی دانش پژوه، نام مرکز آموزشی و شماره پیگیری به شماره ۰۹۱۳۹۹۶۰۱۴۶

cart

3

شرکت در کلاس و آموزش 

دانش پژوه در کلاس حضور میابد

پانزده ساعت آموزش میبیند و میتواند با گذراندن دوره آموزشی شش ربات بسازد.

مسابقات رباتیک کانون رباتیک کرمان www.kermanrobo.ir

۱- ربات منجنیق اولین رباتی است که می سازید. این ربات رباتی جذاب با مسابقه ای جالب است.

001

 

 

مسابقات رباتیک کانون رباتیک کرمان www.kermanrobo.ir

مسابقات رباتیک کانون رباتیک کرمان www.kermanrobo.ir

مسابقات رباتیک کانون رباتیک کرمان www.kermanrobo.ir

مسابقات رباتیک کانون رباتیک کرمان www.kermanrobo.ir

مسابقات رباتیک کانون رباتیک کرمان www.kermanrobo.ir

شرکت در مسابقات کلاسی و مدرسه و تست ربات های ساخته شده

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]سه آیتم از موارد فوق حتی تا سطح کشوری هم مسابقه دارد. ربات جنگجو، ربات آتش نشان، ربات فوتبالیست[/box]

در طول دوره در کلاس مسابقاتی جهت دیدن نتایج کاری دانش پژوه به وی برگزار می گردد و استاد راهنما عملکرد دانش پژوه را می سنجد.

 

 

دریافت گواهینامه پایان ترم و مجوز برای ورود به ترم بعد

در تصویر زیر می توانید نمونه گواهینامه ترم اول و ترم دوم رباتیک که به دانش پژوهان موفق در پایان دوره اهدا می گردد مشاهده نمایید.

 

govahi-term-1

govahi-term-2

 

 

امکان شرکت در مسابقات کشوری برای کلیه دانش پژوهان علاقه مند 

دانش پژوه در صورت علاقه و کسب امتیارات لازم می توتند پس از گذراندن حتی یک ترم تا سطح مسابقات کشوری هم پیش رود و در این مسابقات شرکت کند و مانند دانش پژوهان قبلی علاوه بر گذراندن روزهایی خاطره انگیز برای خود مدرسه و شهرش افتخار بیافریند.

کانون رباتیک کرمان با ۳ تیم در بزرگترین مسابقات تاریخ رباتیک کشور بین۲۸۰ تیم از سراسر کشور در اصفهان شرکت کرد که در پایان کسب رتبه سوم توسط تیم دختران( صبا عین علیان و تارا شجاعی)، رتبه هفتم توسط محسن شمس الدینی و رتبه دهم مشترک توسط اشکان توکلی نشان دهنده استعداد بالای کودکان و نوجوانان کرمانی در رشته رباتیک است.

 ثبت نام در ترم ربات های هوشمند

پس گذراندن این ترم و آشنایی با مفاهیم الکترونیک و مکانیک مقدماتی دانش پژوه با دریافت گواهینامه می تواند در ترم دوم که ساخت ربات های هوشمند شرکت کند.

ربات هایی که در ترم دوم می سازیم؟

۱- ربات تعقیب خط(مسیر یاب): همانطور که از نامش پیداست یک خط را روی زمین دنبال می کند. رباتیک جذاب با مسابقاتی در سطح کشوری می باشد که می بایست ربات مسیر تعیین شده را در کمترین زمان ممکن طی کند.

DSC00245

۲- ربات نور یاب: رباتی است که در به سمت منبع نور حرکت می کند. فرض کنید در یک محیط تقریبا تاریک یک چراغ قوه را جلوی ربات می گیریم و ربات به دنبال آن حرکت می کند.

DSC00252

۳- ربات حل ماز با برخورد: ربات درون ماز قرار میگیرد(هزار تو) و باید ماز را حل نماید و مسیر پیچ در پیچ هزارتو را طی کرده و به پایان برسد.

DSC00244

۴- ربات حل ماز بدون برخورد: درست شبیه ربات حل ماز با برخورد است با این تفاوت که این ربات نباید به دیواره های مسیر برخورد نماید.

[toggle title=”اسامی شرکت کنندگان در این دوره ها:” state=”close”]دانش پژوهان

 
نام و نام خانوادگی کلاس نام مرکز
صالح اسدی پور کلاس۱ شریف
امیرعلی ستوده نیا کلاس۱ شریف
محمد بیگ مرادی کلاس۱ شریف
امیر محمد امیری کلاس۱ شریف
مهدی ملامحمدی کلاس۱ شریف
امیر زارعی کلاس۱ شریف
امیر احمد شفیعی کلاس۲ شریف
امیررضا اعمی کلاس۲ شریف
ابوالفضل عامری کلاس۲ شریف
یاسین بابایی کلاس۲ شریف
علیرضا جرجندی کلاس۱ شایستگان پسرانه
صدرا خانی کلاس۱ شایستگان پسرانه
دانیال اکبری کلاس۱ شایستگان پسرانه
کوروش ایرانمش کلاس۱ شایستگان پسرانه
امیر علی احمدی کلاس۱ شایستگان پسرانه
آریا یزدیانی کلاس۱ شایستگان پسرانه
ارشیا امین زاده کلاس۱ شایستگان پسرانه
امیر محمد احمدی کلاس۱ شایستگان پسرانه
امیر علی محمودی کلاس۱ شایستگان پسرانه
یاسین نادری کلاس۱ شایستگان پسرانه
دانیال اسدی کلاس۱ شایستگان پسرانه
امین اسدی کلاس۱ شایستگان پسرانه
علی اکبر شفیعی کلاس۱ شایستگان پسرانه
سید علی حسینی کلاس۱ شایستگان پسرانه
امیر محمد عباسی کلاس۱ شایستگان پسرانه
امیر مهدی یوسف زاده کلاس۱ شایستگان پسرانه
امیر محمد الهی کلاس۱ شایستگان پسرانه
محمد کاظم صادقی کلاس۱ شایستگان پسرانه
محمد کرمی کلاس۱ شایستگان پسرانه
اشکان کهتویی کلاس۱ شایستگان پسرانه
پارسا غفوری کلاس۱ شایستگان پسرانه
علی ایمانی کلاس۱ شایستگان پسرانه
ایلیا خلیلی کلاس۱ شایستگان پسرانه
یاسین شیرآشیانی کلاس۱ شایستگان پسرانه
امیر مهدی فتحی کلاس۱ شایستگان پسرانه
اسماعیل زارع کلاس۱ شایستگان پسرانه
ابوالفضل منتظری کلاس۱ شایستگان پسرانه
کوروش نورالهی کلاس۱ شایستگان پسرانه
امین شاه محمدی کلاس۱ شایستگان پسرانه
محمد نور محمدیان کلاس۱ شایستگان پسرانه
مهدی سالاری کلاس۲ شایستگان پسرانه
امین شیرعلی کلاس۲ شایستگان پسرانه
پرهام مرتضوی کلاس۲ شایستگان پسرانه
میثم نواده جعفری کلاس۲ شایستگان پسرانه
ایلیا عابدزاده کلاس۲ شایستگان پسرانه
امیر مهدی سعیدی کلاس۲ شایستگان پسرانه
مهدی طاهری کلاس۲ شایستگان پسرانه
مهدی طاهری کلاس۲ شایستگان پسرانه
علی فکری پور کلاس۲ شایستگان پسرانه
مهرداد عمادی کلاس۲ شایستگان پسرانه
علیرضا شیرعلی کلاس۲ شایستگان پسرانه
مسلم حسیبی کلاس۲ شایستگان پسرانه
امید منگلی زاده کلاس۲ شایستگان پسرانه
دانیال سالاری کلاس۲ شایستگان پسرانه
سید علیرضا موسوی کلاس۲ شایستگان پسرانه
سهیل پورحیدری کلاس۲ شایستگان پسرانه
سینا عطایی کلاس۲ شایستگان پسرانه
محمد معین نظری کلاس۲ شایستگان پسرانه
امیرعلی حسیبی کلاس۲ شایستگان پسرانه
کیان اکبرزاده کلاس۲ شایستگان پسرانه
علی صدر محمدی کلاس۲ شایستگان پسرانه
علی شریفی کلاس۲ شایستگان پسرانه
هومن اسماعیل زاده کلاس۲ شایستگان پسرانه
مهرشاد پراش کلاس۲ شایستگان پسرانه
یونس ایرانمش کلاس۲ شایستگان پسرانه
امیرحسن اسدی کلاس۲ شایستگان پسرانه
ابوالفضل صابری کلاس۲ شایستگان پسرانه
علی یاوری کلاس۱ امام علی
محمد جهانشاهی کلاس۱ امام علی
امیرحسین صالحی کلاس۱ امام علی
امید مولایی کلاس۱ امام علی
علی ابولحسنی کلاس۱ امام علی
شایان سرلک کلاس۱ امام علی
محمد امین عسکری کلاس۱ امام علی
علی امیرسبتکی کلاس۱ امام علی
محمد عرفان انجم شعاع کلاس۱ امام علی
کوروش ملکی نیا کلاس۱ امام علی
محمدرضا منظرتوکلی کلاس۱ امام علی
محمد جواد حیدری کلاس۱ امام علی
حسین رضایی کلاس۱ امام علی
علی نجفی زاده کلاس۱ امام علی
محمد جواد کاکویی کلاس۱ امام علی
فرشاد موسی پور کلاس۱ امام علی
امیر ارسلان اشرف زاده کلاس۱ امام علی
پدرام اسدی کلاس۱ امام علی
امیر حسین عسکری کلاس۱ امام علی
محمد طاهر سیف الهی کلاس۱ امام علی
سجاد نژاد شاهرخ (غ) کلاس۱ امام علی
امیر حسین سیستانی کلاس۱ امام علی
امیر محمد سلاجقه کلاس۱ امام علی
دانیال کریمی کلاس۱ امام علی
امیر مهدی نجم الدینی کلاس۱ امام علی
امیر عرشیا رهبر دهقان کلاس۱ امام علی
یاسین برزگری کلاس۱ امام علی
ترنم گرامی کلاس۲ شایستگان دخترانه
دینا عطایی کلاس۲ شایستگان دخترانه
صبا خدادادپور کلاس۴ شایستگان دخترانه
کیانا معافی کلاس۴ شایستگان دخترانه
یاسمن وثوقی کلاس۴ شایستگان دخترانه
فاطمه احمدی کلاس۲ شایستگان دخترانه
مریم محمودی کلاس۲ شایستگان دخترانه
یاسمن کارگر کلاس۵ شایستگان دخترانه
غزل محمودی کلاس۴ شایستگان دخترانه
فاطمه حکیمی کلاس۵ شایستگان دخترانه
مرضیه بهالدینی کلاس۵ شایستگان دخترانه
ایلیا فاتحی کلاس۱ باقرالعلوم
عرشیا فاتحی کلاس۳ باقرالعلوم
حسین کریم قاسمی کلاس۳ باقرالعلوم
یاسین پورامینایی کلاس۳ باقرالعلوم
محمد مبین کریمی افشار کلاس۳ باقرالعلوم
ایلیا شادکام کلاس۳ باقرالعلوم
علی کوهستانی کلاس۱ باقرالعلوم
مرضیه خالویی کلاس۱ باقرالعلوم
نیایش مهاجری کلاس۳ باقرالعلوم
پارسا سعادت پیش دبستانی باقرالعلوم
مهدی حاجی زاده کلاس۱ باقرالعلوم
محمد معین دهقانی کلاس۲ باقرالعلوم
صبا عین علیان کلاس۳ باقرالعلوم
اشکان توکلی کلاس۳ باقرالعلوم
آریا دهقانی کلاس۴ باقرالعلوم
محسن شمس الدینی   باقرالعلوم
تارا شجاعی   باقرالعلوم
محمدطه حاجی زاده   باقرالعلوم
هانیه شاه محمودی آمادگی شایستگان دخترانه
فاطمه ایمانی آمادگی شایستگان دخترانه
سارینا رحمتی آمادگی شایستگان دخترانه
آندیا علیزاده آمادگی شایستگان دخترانه
مهلا خیرمند کلاس۱ شایستگان دخترانه
کیانا کم سفیدی کلاس۱ شایستگان دخترانه
آناهیتا قربانی کلاس۱ شایستگان دخترانه
ماندانا ایرانمنش کلاس۱ شایستگان دخترانه
تانیا زین الدینی کلاس۱ شایستگان دخترانه
هلیا اسماعیل زاده کلاس۱ شایستگان دخترانه
ایلیا فاتحی کلاس۱ باقرالعلوم
مرضیه خالویی کلاس۴ باقرالعلوم
پارسا سعادت    
ایلیا فاتحی   باقرالعلوم
پارسا سعادت   باقرالعلوم
[/toggle]

 

 

 

شیوه آموزش نوین رباتیک چیست؟

در شیوه آموزش نوین رباتیک سعی در عملی بودن دوره ها است، برخلاف نوع قبلی آن که در کلاس های رباتیک صرفا مفاهیم به صورت تئوری بیان میشد.

 

طراحی و سپس اجرا: در شیوه تدریس نوین کانون رباتیک کرمان ابتدا دانش پژوه طرح خود را بر روی کاغذ رسم می نماید و با شیوه ترسیم و سپس پیاده سازی طرح و عملی کردن ایده آشنا می شود.

 

عکس ها و تصاویر مسابقات:

نمونه ای از تصاویر مسابقات پرشور و هیجان رباتیک کشوری- اصفهان  شهریور ۱۳۹۳

 

DSC00320

 

DSC00196 DSC00197 DSC00218 DSC00225

 

ارتباط ما با والدین دانش پژوهان  چگونه خواهد بود؟

جزوه و دستورالعمل کار در منزل و ارائه گزارش کار

این جزوه در کلاس های جدید رباتیک در دستور کار کانون رباتیک کرمان قرار گرفته است و گزارش کاملی از فعالیت دانش پژوه و مدرس به والدین محترم ارائه میگردد.

 ketab-ertebat-ba-valedeyn

[box type=”warning” align=”aligncenter” class=”” width=””]در دوره های جدید گزارش کاملی از فعالیت دانش پژوه و مدرس به والدین محترم ارائه میگردد.[/box]

نظرات شرکت کنندگان در دوره های رباتیک:

نظرات دانش پژوهان و شرکت کنندگان بزودی در این بخش قرار می گیرد.

 

 

نظرات والدین دانش پژوهان در فرم های ارزشیابی:

تعدادی از نظرات والدین که در فرم های ارزشیابی پایانی بیان نموده اند.

 

۱. نقش کلاس رباتیک در ایجاد فضایی باانگیزه برای فرزندانتان چگونه بوده است؟

بسیار خوب، به‌طوری‌که علاقه زیادی برای ادامه در او ایجاد کرده است.

۲. تا چه میزان احساس خوب یا بد نسبت به کلاس داشته‌اید؟

احساس مثبتی به این کلاس داشته‌ام.

چه تغییرات مثبت و منفی را در طول این دوره در فرزندتان احساس نموده‌اید؟

ایجاد انگیزه در فرزندم

۳. به نظر شما مشکل اساسی در طول این دوره چه بوده است؟

لطفاً بر روی میزان تفهیم و تدریس بیشتر کار شود.

۴. تا چه میزان فرزندتان را در این‌گونه فعالیت‌ها موفق ارزیابی می‌نمایید؟

با توجه به اینکه تجربه اول او بوده است همین‌قدر که باعث علاقه در او شده است را موفق می‌دانم.

نظر کلی شما در مورد کلاس:

 به‌طورکلی از برگزاری این کلاس بسیار خشنودم؛ با تشکر از زحمات شما

  • با حضور فرزندم برای ادامه دوره و فراگیری آموزش‌های الکترونیک پیشرفته و برنامه‌نویسی  موافقم 

 

 

 نقش کلاس رباتیک در ایجاد فضایی باانگیزه برای فرزندانتان چگونه بوده است؟

اگر جلسات نزدیک‌تر باهم برگزار شود مطمئن انگیزه بیشتری ایجاد می‌کند، که احتمالاً در تابستان امکان‌پذیر است.

تا چه میزان احساس خوب یا بد نسبت به کلاس داشته‌اید؟

احساس خوبی نسبت به کلاس داشتم منتها باید حس رقابت بیشتری در کلاس ایجاد شود.

چه تغییرات مثبت و منفی را در طول این دوره در فرزندتان احساس نموده‌اید؟

افزایش اعتمادبه‌نفس

به نظر شما مشکل اساسی در طول این دوره چه بوده است؟

اگر تعداد دانش آموزان کمتر باشد تا هر دانش‌آموز بتواند اشکالات خود را در همان جلسه با معلم مطرح و برطرف نماید بهتر است.

تا چه میزان فرزندتان را در این‌گونه فعالیت‌ها موفق ارزیابی می‌نمایید؟ خیلی زیاد

نظر کلی شما در مورد کلاس:

تمایل زیادی به شرکت فرزندم در دوره‌های بالاتر دارم.

  • با حضور فرزندم برای ادامه دوره و فراگیری آموزش‌های الکترونیک پیشرفته و برنامه‌نویسیموافقم

 

 

 نقش کلاس رباتیک در ایجاد فضایی باانگیزه برای فرزندانتان چگونه بوده است؟

پویایی و علاقه و انگیزه بیشتر برای ادامه

تا چه میزان احساس خوب یا بد نسبت به کلاس داشته‌اید؟

با توجه به علاقه‌مندی پسرم و رغبت شرکت در کلاس احساس خوبی داشتم.

چه تغییرات مثبت و منفی را در طول این دوره در فرزندتان احساس نموده‌اید؟

سرعت عمل بالا در ساخت ربات

به نظر شما مشکل اساسی در طول این دوره چه بوده است؟

راهنمایی بیشتر دانش آموزان جهت ابتکار و نوآوری

تا چه میزان فرزندتان را در این‌گونه فعالیت‌ها موفق ارزیابی می‌نمایید؟

بسیار خوب

نظر کلی شما در مورد کلاس:

بسیار خوب

  • با حضور فرزندم برای ادامه دوره و فراگیری آموزش‌های الکترونیک پیشرفته و برنامه‌نویسی موافقم

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]ظرفیت کلاسهای جدید محدود و تنها ۱۰ نفر است[/box]

 

[box type=”success” align=”alignright” class=”” width=””]چنانچه به هر دلیلی نمی توانید در این دوره شرکت کنید برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم!!![/box]

برای مشاهده این پیشنهاد روی کلید زیر کلیک نمایید.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *